X
Niet vergeten!
Jarig

Jarno van der Griend

Ger Eeckhout

Thirsa van Nederkassel

Aantal verkochte stoelen voor de nieuwe DSE Tribune: 15
2017-04-29 - 2e plaats Spek de Kas (Nieuws)
+/-
Een mooie 2e plaats voor DSE bij de actie Spek de kas!! van Jumbo Etten-Leur


2017-04-29 - Real Madrid Clinic (Bestuur)
+/-

Persbericht

Real Madrid komt met zijn voetbalschool naar DSE Etten-Leur!

De Spaanse voetbalclub Real Madrid gaat in Nederland via haar stichting, Fundación Real Madrid, uitbreiden met voetbalscholen.
De succesvolle voetbalschool biedt 5 dagen voetbal-camps aan op verschillende locaties in Nederland en België.
Deelname is voor jongens en meisjes van 7 t/m 14 jaar. 

Real Madrid Foundation Clinics blij met DSE Etten-Leur

De Real Madrid Foundation Clinics, dé voetbalschool van de Koninklijke, is actief in meer dan 60 landen.
Real Madrid gaat in 2017 op 10 locaties in Nederland een trainingsweek organiseren.
Daarbij is in 2017 het complex van DSE Etten-Leur partner van Real Madrid en behoort daarmee tot een selecte groep partnerclubs.

De winsten van de clinics komen ten goede aan de stichting van Real Madrid, de Fundacion Real Madrid.
De stichting gebruikt haar geld voor sociale sportprojecten, wereldwijd zijn dat er  meer dan 300.

De training

Alle Real Madrid Foundation trainers zijn UEFA gecertificeerd, hebben ruime ervaring met het trainen van jeugd en hebben met succes de opleiding van Real Madrid doorlopen. Het trainingsprogramma is samengesteld volgens strenge eisen en gelijk aan hoe de talenten dagelijks trainen bij de fameuze jeugdopleiding die haar thuis basis heeft in Ciuad Deportiva. We werken aan de “zwakke” punten en verbeteren de potentie met de modernste trainingstechnieken. Je traint als een prof en leert wat het betekend onderdeel te zijn van een team. Deelname slechts € 229,- voor dit complete 5-dagen programma.

De Real Madrid voetbal camps zijn altijd 5 dagen van 9.00 uur tot 15.00 uur, bij DSE Etten-Leur van maandag 31 juli t/m vrijdag 4 augustus 2017.

De beste spelers naar Madrid

De beste spelers tijdens elk Camp worden uitgenodigd voor een landelijke finale. Tijdens deze finale beoordelen Real Madrid trainers de spelers en de beste spelers worden uitgenodigd voor een training op de Real Madrid Academy. De kosten voor deze onvergetelijke trip (inclusief begeleider) zijn voor de Foundation Real Madrid.

Adidas

De hoofdsponsor Adidas heeft speciaal voor de camps een shirt ontworpen, alle deelnemers ontvangen een complete kledingset van Adidas, en een Adidas bal.

Voor alle informatie en aanmelden ga naar de officiële site www.frmclinics.nl

2017-04-28 - Op zoek naar coaches/leiders/trainers (Nieuws)
+/-

In verband met groei van de vereniging is vvDSE als onderdeel van de realisatie van het technisch jeugdplan op zoek naar coaches, trainers en leiders voor diverse junioren- en pupillen teams.
We zoeken gemotiveerde personen die vvDSE willen helpen om samen met de reeds aanwezige coaches trainers en leiders en met behoud van het unieke karakter van de vereniging haar jeugdplan te realiseren en het jeugdvoetbal naar een hoger niveau te brengen.
Trainingsdiploma's zijn een pré maar geen must. Ervaring is fijn maar ook voor startende trainers heeft vvDSE ruimte. vvDSE biedt haar trainers de ruimte zich te ontwikkelen en opleidingen/cursussen te volgen. Studenten die voor hun opleiding stages moet lopen als coach, trainer of leider zijn eveneens van harte welkom.
Ben je geïnteresseerd en wil je eens praten stuur me dan een privé berichtje. Delen mag

Peter Baan
Technisch Hart vvDSE

2017-04-28 - Datum indelingen nieuwe seizoen jeugd (Jeugdcommissie)
+/-
Wij hebben besloten om de nieuwe teamindeling in de week van 5 juni 2017 bekend te maken.


2017-04-26 - Afscheid (Scheidsrechterscommissie)
+/-
Beste scheidsrechters,

Via deze weg willen wij alle scheidsrechters bedanken voor hun inzet de afgelopen 2 seizoenen!
Maar helaas zullen wij (Ad en Ewart) met ingang vanaf 19 mei 2017 afscheid nemen als scheidsrechters coördinatoren in verband met drukke werkzaamheden. Dit hebben wij in de winterstop aangegeven bij het bestuur, doordat wij merken dat dit nog niet bij iedereen bekend is plaatsen wij dit bericht.

Wij hebben met veel plezier de afgelopen twee seizoenen onze functie vervult.


Met vriendelijke sportgroet,

Ad Kustermans
Ewart Kustermans


2017-04-22 - Finale JO-9 cup! (Jeugdcommissie)
+/-

DSE Party Pack JO-9 cup  

 

Woensdag 19 april jl. vond de 5e en laatste ronde plaats in de strijd om genoemde cup. Bijna 50 spelers waren aanwezig, die verdeeld werden over 6 teams. Er werden per team 5 wedstrijden gespeeld van 15 minuten. Gescoord werd er volop, maar liefst 69 doelpunten werden er gescoord. Terwijl de spelers na afloop werden getrakteerd op een puntzak frites en drinken, kon de organisatie aan het rekenen om de eindstand te bepalen. Omdat er 3 spelers (Daan van Meer, Nick Theuns en Ilan Vermeulen) op de 3e plaats hetzelfde aantal punten hadden (42), diende er om die 3e plaats strafschoppen te worden genomen. Dit werd een lange reeks, mede het gevolg van het goede keeperswerk van Luca Pellegrino van de JO13-3. Uiteindelijk was de winnaar Nick Theuns die zodoende op de 3e plaats kwam. De 1e plaats was voor Deon Robbe met 51 punten en de 2e plaats was voor Tim Hoogenes met 46 punten. De prijsuitreiking werd mede gedaan door Beau van Gils (JO 11-6) de winnaar van de cup van vorig jaar. Naast de bekers voor de 1e drie en wisselbeker voor de winnaar, kreeg iedereen die meedeed nog een herinneringsmedaille omgehangen.   



 

Tijdens het toernooi was er een zeer geslaagd 1e optreden van de DSE-mascotte Benny. Deze mascotte kwam voort uit het verzoek om ideeën in te dienen voor besteding van (een deel van) de opbrengst van de Grote Clubactie. Het was een idee van Shane Prins (JO11-1) die de naam bedacht en natuurlijk ook aanwezig was.  

 

De uiteindelijke uitslag van de eerste 15 spelers was als volgt: 

1. Deon Robbe JO9-5:51 punten 

2. Tim Hoogenes JO9-1:46 punten 

3. Nick Theuns JO9-5: 42 punten 

4. Daan van Meer JO9-4:42 punten 

4. Ilan Vermeulen JO9-4:42 punten 

6. Ruben van Ginneken JO9-2:41 punten 

7. Fleur Mathijssen JO9-4:41 punten 

8. Marnick Schim JO9-1:41 punten 

9. Luca Sinterniklaas JO9-3:39 punten 

10. Merlijn Baremans JO9-1:38 punten 

11. Lucas Breen JO-9-6 :37 punten 

12. Chantal de Mol JO9-6:36 punten 

13. Danielle van der Horst JO-2:35 punten 

14. Janne Schalk JO9-6:34 punten 

15. Nick Schouw JO9-6:34 punten 

 

Vanaf plaats 3 zijn de verschillen dus heel klein. Alle teams hebben dus minimaal 1 speler bij de 1e 15, waaronder 4 meiden. Het was weer een geslaagde reeks van 5 toernooien het gehele seizoen door.          

2017-04-19 - Uit-Toernooien (Toernooicommissie)
+/-
!! Toernooien !!

Kijk hier voor de uit-toernooien van DSE

Aanvullend:

Zaterdag 13 mei 2017

DSE JO7-1 eerste wedstrijd 14.30uur. Aanw. bij Unitas 14.00uur.
DSE JO7-2 eerste wedstrijd 14.47uur. Aanw. bij Unitas 14.30uur.
DSE JO9-2 eerste wedstrijd 09.45uur. Aanw. bij Unitas 09.15uur.
DSE JO9-4 eerste wedstrijd 09.30uur. Aanw. bij Unitas 09.00uur.
DSE JO9-5 eerste wedstrijd 10.00uur. Aanw. bij Unitas 09.30uur.

DSE JO11-2 Eerste wedstrijd 09.40u...Aanw. bij Boeimeer 09.00u.
DSE JO11-3 Eerste wedstrijd 09.40u...Aanw. bij Boeimeer 09.00u.

Zondag 14 mei 2017

DSE JO9-1 Eerste wedstrijd 10.20u...Aanw. bij Boeimeer 09.45u.
DSE JO9-6 Eerste wedstrijd 10.40u...Aanw. bij Boeimeer 10.00u.

Zaterdag 17 juni

MO13 bij 't Zand: details volgen nog



Voor vragen kun je terecht bij Corne van Gils - cornevangils@12move.nl
2017-04-15 - Nieuwe Website (Bestuur)
+/-
Nieuwe Website,

Het bestuur heeft afgelopen periode samen met diverse DSE'ers gekeken naar de mogelijkheid om een andere website aan te schaffen. Daarbij zijn we geholpen
door Sportlink het programma wat alle data vanuit de KNVB faciliteert. Nadat we ons hebben laten voorlichten hebben we besloten om via Sportlink deze  nieuwe
website daadwerkelijk aan te schaffen.

Nu is zo dat deze site vanaf het begin opgezet moet gaan worden en gevuld gaat worden met data. Wij verwachten dat deze site rond 1 juli dit jaar online zal gaan.
Één van de dingen die we met z'n allen moeten regelen zijn de e-mail adressen in sportlink. Dit is zeer voornaam daar alle leden straks in kunnen loggen in een eigen omgeving
en daarmee diverse persoonsgebonden informatie kunnen wijzigen. Zoals bijv. je verhuizing of telefoonnr. Ook gebruiken we deze mail adressen om DSE gerelateerde berichten naar alle
leden te sturen om iedereen op de hoogte te houden van activiteiten, vergaderingen e.d.

Met de start van deze site willen we ook gelijk een betere communicatie opgang brengen v.w.b. alles wat rondom DSE plaats vind. Dit betekend dat we de sponsoren beter kunnen laten zien,
activiteiten zijn eerder terug te vinden en grote evenementen als toernooi en volgend jaar het 60 jarig bestaan gaan we prominent in beeld brengen. Ook komt er een app die gekoppeld is aan de website zodat
leuke gebeurtenissen direct doorgestuurd kunnen worden naar de website en de schermen in de kantine.

Kortom wij denken met deze site een verbeter slag te kunnen maken richten alle geledingen van onze club.  

Binnenkort hopen we meer informatie te kunnen geven.

Bestuur DSE
2017-04-13 - Krassen voor je club! (Sponsorcommissie)
+/-

WE KRASSEN NOG TOT 30 APRIL!

Beste jeugdleden, ouders en teamleiders,

Hoe ver staan jullie met het krassen en verdienen van de team-bbq? We hebben al vernomen dat enkele teams al het benodigde aantal kaarten hebben vol gekrast en kunnen deelnemen aan de team-bbq op 27 mei tijdens de penalty-bokaal.

We hebben nog ruim twee weken om ons doel te realiseren. Het zou geweldig zijn dat ook jullie team meedoet aan de team-bbq en dat we zoveel mogelijk geld hebben ingezameld voor het spelersmateriaal voor de jeugd. Dus laten we vanaf nu de eindsprint inzetten!

Veel succes!

Desiree Cooremans en Bernice Stadhouders

2017-04-09 - DSE-Toernooi (Nieuws)
+/-
2017-04-09 - Uit-toernooien DSE (Nieuws)
+/-
Kijk hier voor de uit-toernooien van DSE
2017-04-07 - F-jes kamp 2017 (Jeugdcommissie)
+/-
Het Jaarlijkse Fjes-kamp 2017 komt er al weer aan.
Dit jaar start het 24 mei 18.00 uur en eindigt het 25 mei 16.00 uur

Dit jaar gaan de aanmeldingen en mededelingen via een site die is ingericht door Eefje als onderdeel voor haar opleiding aan het Fontys.

We hebben er al zin in en hopen weer op veel aanmeldingen

Link naar de site voor het Fjes-kamp:
2017-03-31 - PenaltyBokaal (Nieuws)
+/-
Beste trainers/ Leiders,

Op zaterdag 27 mei 2017 is het weer penaltybokaal voor de hele jeugdafdeling.

De voorrondes hiervoor worden gehouden tijdens de Trainingen in de Maand APRIL.
Zouden jullie zelf kunnen afspreken om te ruilen van keeper met een team wat tegelijkertijd traint?
Op die manier kunnen de keepers zelf ook meedoen om kans te maken op de finale.

Iedere speler mag 5 penalty's nemen.
Van elk team gaan de Beste 2 spelers door naar de Finale op zaterdag 27 mei.
Graag ontvang ik de namen van deze spelers, uiterlijk 1 Mei 2017.
Dit kan via een Berichtje op mijn Telefoonnummer: 06-12284464

Ook voor vragen ben ik te bereiken op dit nummer.
Succes!
2017-03-31 - Doelen van het veld na de laatste training! (Materiaalcommissie)
+/-

Willen jullie eraan denken om na de laatste training de goals van het veld (zowel kunstgras als gras) te halen.

Dit in verband met onderhoud van de velden!


Bedankt,

Materiaalcommissie

2017-03-28 - Schoonmaken Kleedkamers (Bestuur)
+/-
Beste DSE'ers,

Onze kleedkamers worden schoongemaakt door een schoonmaakbedrijf. Hier zijn behoorlijke kosten aan verbonden. Het bestuur zou graag met mensen in contact willen komen die tegen vergoeding 2x per week op maandag-/vrijdagochtend onze kleedkamers weer op en top schoonmaken. Het mooiste zou zijn als we een groep van zo'n 4 á 5 man/vrouw zouden kunnen formeren zodat er ook af en toe afgewisseld kan worden.

Voor informatie contact het bestuur middels e-mail: info@vvdse.nl of spreek een van de bestuursleden aan dan kunnen we in een persoonlijk gesprek verdere informatie geven.

Alvast bedankt.

Bestuur vvDSE
2017-03-22 - Aankondiging Scoren voor de Clubactie! (Nieuws)
+/-

We gaan samen krassen!!!

Beste clubleden, leiders, ouders en iedereen die DSE een warm hart toedraagt.

Graag willen wij uw aandacht vragen voor deze unieke actie waarmee wij geld willen inzamelen voor materialen voor de jeugdafdeling. Wij willen tevens dat deze actie gaat bijdragen aan een geweldige teamspirit met als eindresultaat een verzorgde bbq (exclusief drank) voor het hele team tijdens de penaltybokaal op zaterdag 27 mei 2017 (SAVE THE DATE!). Wat zou het leuk zijn als we met alle teams gezamenlijk aan de bbq’s staan. Want dat betekent tevens dat we een prachtige opbrengst hebben van Scoren voor de Clubactie.

Actieperiode:  DE HELE MAAND APRIL

Voor onze actie wordt de ‘Scoren voor de Club!’ actie ingezet. Scoren voor de Club! ondersteunt amateur sportclubs en verenigingen op het gebied van geldwerving. Op leuke en speelse wijze wordt er door onze leden met de ‘Scorekaarten’ geld ingezameld voor de club. Tot 86% van de opbrengsten gaat rechtstreeks naar onze clubkas! Voor deze inzamelactie gaan de jeugd clubleden allemaal een ‘Scorekaart’ ontvangen.

De Scorekaart werkt heel simpel:

1. Donateurs (ouders, familie, vrienden, buren etc.) krassen één of meerdere vakjes op de Scorekaart open
2. Het bedrag wat men open krast is de donatie aan de club (maximaal € 2,50 per vakje)
3. Iedere donateur ontvangt maar liefst 8 interessante korting coupons per open gekrast vakje, als dank voor deelname (flinke kortingen op entree van bijvoorbeeld ‘Wellness centra’ en het ‘Dolfinarium’)


Let op: de Scorekaart is geld waard en dient samen met de Geld envelop terug ingeleverd te worden! Een volle Scorekaart is goed voor € 40,-

TEAM-beloning! Om de team-spirit te bevorderen stellen wij een verzorgde BBQ (exclusief drank) in het vooruitzicht indien per team een bepaald aantal kaarten worden vol gekrast. De gezamenlijke BBQ zal plaatsvinden op 27 mei tijdens de penaltybokaal.


JO-15/ MO-15 t/m JO-19/ MO-19                  15 volle kaarten per team levert BBQ op voor de spelers en leiders

JO-13/ MO-13                                                20 volle kaarten per team levert BBQ op voor spelers, leiders én ouders

JO-9 t/m JO-11/ MO-11                                 15 volle kaarten per team levert BBQ op voor spelers, leiders én ouders

JO-7                                                                7 volle kaarten per team levert BBQ op voor spelers, leiders én ouders


Zorg ervoor dat ALLE vakjes van jouw Scorekaart open gekrast worden! Succes!

Voor eventuele vragen kunt u contact opnemen met onze actie coördinatoren: Desiree Cooremans en Bernice Stadhouders.


2017-03-08 - VOG informatie (Bestuur)
+/-
Beste DSE'ers,

Op de algemene ledenvergadering van november 2015 hebben we als bestuur vermeld dat met ingang van seizoen 2016-2017 alle vrijwilligers die met jeugd omgaan verplicht een VOG moeten hebben. Het JC-Team heeft het voor elkaar gekregen om een groot deel van de vrijwilligers een VOG verklaringen te laten aanvragen. Helaas is dit nog niet bij iedereen gelukt. Wij hebben daarom afgesproken om dit seizoen nog te gebruiken om alles rond te krijgen. Maar met ingang van het komende seizoen 2017-2018 zullen we echt over moeten gaan op verplichting van deze verklaring. Dit betekend dat wij helaas mensen die deze verklaring niet kunnen overleggen en die een vrijwilligers taak ambiëren  teleur moeten stellen voor het nieuwe seizoen.

Marjolein van het JC-Team coördineert de VOG aanvragen. Uiteraard kan het secretariaat ook helpen met het aanvragen van deze verklaring.

Het Bestuur
2017-03-08 - Nieuwe Bestuursleden (Bestuur)
+/-
Beste DSE'ers,

Vorige week heeft het bestuur 2 nieuwe leden kunnen verwelkomen. Johan Tijssen komt terug in het bestuur. Hij gaat samen met Jeffrey(secretaris) en Hans(jeugdsecretaris) invulling geven aan het secretariaat. Afgelopen jaren deed hij dit eigenlijk al maar nu vanuit het bestuur. Het 2de nieuwe bestuurslid is Michel Oomen. Hij gaat zich bezig houden met het technisch beleid binnen de club en vertegenwoordigd de jeugd in het bestuur. Officieel zal de algemene ledenvergadering van komende november nog toestemming moeten geven. Ze hebben dus nog een aantal maanden om de benodigde handtekeningen te bemachtigen.

Het bestuur is zeer verheugd met de 2 nieuwe bestuursleden. We heten hen dan ook van harte welkom. Het is van groot belang dat we een bestuur hebben dat uit voldoende mensen bestaat. De afgelopen jaren maar ook de komende jaren komen er veel nieuwe ontwikkelingen aan waardoor het noodzakelijk is om een bestuur te hebben dat daadkrachtig kan optreden en welke is samen gesteld uit meerdere geledingen van de club.

Het bestuur.
2017-02-22 - Soccer upgrade komt weer! (Jeugdcommissie)
+/-

Soccer upgrade komt 10-17-24 maart en 7 april weer extra lessen aanbieden voor onze O9, O11 en O13 categorieen.
De O9 en eerstejaars O11 van 18.00 tot 19.00 uur.
De tweedejaars O11 en O13 van 19.00 tot 20.00 uur.
Meer informatie en opgeven via jullie coordinator!

2017-02-19 - UItnodiging Mei-toernooi (Nieuws)
+/-
2017-02-09 - DSE Tribune (Nieuws)
+/-
2017-02-08 - 30ste DSE Jeugdkamp (Nieuws)
+/-
30ste  DSE Jeugdkamp
02 t/m 05 juni




Wie: E, D en C jeugd.
Vertrek: 02 Juni om 18.00 uur vertrekt de bus
Terug: 05 Juni rond 15.00 uur
Verblijfadres: Brabantbos Lodge Groepsaccommodatie
Kerkenhuis 2
5715 BP Lierop (NB)
info@brabantbos.nl
T 0492 33 15 18

Kosten: € 75,--

Na carnaval worden de inschrijfformulieren verspreid door de leiders, of download 'm hier.

Voor evt. vragen:

Petra de Klepper 06-23583932 pdeklepper@ziggo.nl
Nicky Caron 06-50694499 nicky@coremans.com
Werner Martens 06-53687696 info@martensmetaalbewerking.nl
Michel Oomen 06-21577137 micheloomen@hotmail.com

2017-02-08 - kleedkamers schoonhouden! (Materiaalcommissie)
+/-
We zien de laatste tijd weer dat, de voetbalschoenen na een training in de kleedkamers  worden schoon gemaakt tegen de muren, en of in het douchegedeelte.
Dit is echt niet de bedoeling. Buiten staan borstels om ze schoon te borstelen of je trapt ze schoon op de verharding.
Dit geldt natuurlijk voor alle elftallen natuurlijk.
Laat na een training of wedstrijd een schone kleedkamer achter.

Bedankt voor de medewerking,
Materiaalcommissie
2017-02-06 - tussenstand party pack cup (Jeugdcommissie)
+/-

DSE Party-Pack JO-9 (F-jes) cup 

Op 1 februari 2017 vond de 3e toernooironde plaats in de strijd om genoemde cup. Tijdens deze 3e ronde streden bijna 50 JO-9 spelers om de wedstrijdpunten. In totaal werden er 5 wedstrijden van 15 minuten gespeeld, waarin 61 x werd gescoord.  

De teamresultaten waren als volgt:

1. Real Madrid:   13 punten

2. Juventus:         9 punten

3. Bayern Munchen:   8 punten

4. Barcelona:    7 punten

5. Manchester United:  4 punten

6. DSE:    0 punten

De tussenstand zonder aftrek van het minste aantal punten is als volgt:

1. Deon Robbe F 5  36 punten

2. Nick Theuns F 5  31 punten

3. Dylan de Jong F 3       29 punten

4. Ruben van Ginneken F 2 29 punten

5. Tim Hoogenes F 1  27 punten

6. Daan van Meer F 4  27 punten

7. Luca Sinternikalaas F 3 27 punten

8. Jamie van Rooden F 3 27 punten

9. Stan Stadhouders F 1 25 punten

10. Amy van Kessel F 2 25 punten

Met aftrek van het minste aantal punten is de tussenstand als volgt:

1. Deon Robbe F 5  28 punten

2. Dylan de Jong F 3  28 punten

3. Nick Theuns F 5  25 punten

4. Stan Stadhouders F 1 25 punten

5. Roel Vos F 2  24 punten

6. Ruben van Ginneken F 2 24 punten

7. Tim Hoogenes F 1  23 punten

8. Lucas Breen F 6  23 punten

9. Marnich Schim F 1  22 punten

10 Daan van Meer F 4 22 punten

Alle teams zijn in deze laatste tussenstand dus vertegenwoordigd. Alles is dus nog mogelijk. De volgende toernooironde vindt plaats op 8 maart a.s. 

2016-12-07 - oppompen van de voetballen (Materiaalcommissie)
+/-
Namens de materiaalcommissie:

OPPOMPEN VAN DE VOETBALLEN .                               GEWICHT 

SOORT VOETBALLEN.

DERBYSTAR                         ROOD                                     0.50 

DERBYSTAR                         BLAUW                                   0,50 ---      0.60 

DERBYSTAR                         ZWART                                    0.60 ---      0.75

UHLSPORT  E+F                WIT-ROZE                                  0.40   EN NIET HOGER !! 

UHLSPORT                           GROEN                                    0.40    EN NIET HOGER

UHLSPORT   ME1             WIT- ROZE                                 0.40    EN NIET HOGER 

UHLSPORT  C1                  GEEL-ROOD                               0.45 –0.55

SELEKT BALLEN SELECTIE HEREN                                       0.70 -0.80  MAXIMAAL 

SELEKT BALLEN DAMES 1 EN 2                                           0.62 – 0.68 

SELEKTBALLEN OVERIGE JEUGDTEAMS                             NIET HOGER DAN 0.65 –0.70 

SELEKTBALLEN LAGERE ELFTALLEN                                      0.70   

 

 

VOOR EVT VRAGEN KAN JE TERECHT BIJ MARTIN EN HENK 

2016-10-25 - openingstijden kantine (Kantinecommissie)
+/-

Openingstijden kantine:

Maandag          17.00 tot 23.00

Dinsdag            17.00 tot 23.00

Woensdag        17.00 tot 23.00

Donderdag        17.00 tot 23.00

Vrijdag              gesloten (alleen geopend voor activiteiten)

Zaterdag           07.30 tot 20.00

Zondag             08.00 tot 20.00

2016-10-18 - Wedstrijdverslag JO19-2 (Nieuws)
+/-
Derby vvDSE JO19-2 tegen Unitas'30 JO19-4, 15 oktober 2016.

 

Vandaag stond de Derby JO19 tussen vvDSE en Unitas'30 op de planning. Vooraf aan de wedstrijd werden de spelers van de JO-19-2 (voorheen A2) getrakteerd op een heerlijke versnapering, verzorgt door Britt en Milou, beide dames spelers ook bij DSE en zijn nichtjes van Jasper, een van de spelers van de A2. De kleurrijke taart, voorzien van voldoende suikers, zou vandaag hard nodig zijn in de strijd tegen Unitas'30.

Voor de wedstrijd kon beginnen moest er nog een veld klaar worden gelegd. Naar wat zoekwerk werden 4 passende hoekvlaggen gevonden en werden de oefengoals verwijderd van het trainingsveld.

Door enkele geblesseerde spelers bij vvDSEJO19-2 hadden we voor vandaag versterking van Yves en Joep van de A1 en Stijn, de keeper voor vandaag, van de B2. Na het fluitsignaal begon DSE voorzichtig aan de wedstrijd. Unitas'30 bleek al snel fysiek sterker te zijn en maakte daar goed gebruik van. De 0-1 viel uit een counter van Unitas'30, ingezet na een corner van vvDSE voor de goal van Unitas'30. De aanvaller van Unitas '30 schoot vanuit rechts komend de bal scherp langs de keeper het goal in. Een klein kwartier later kreeg Unitas'30 een corner voor de goal van vvDSE die mede door de fysieke kracht van de tegenstander de goal werd ingelopen, 0-2.

In de rust moesten we afscheid nemen van Yves en Joep, die nog een wedstrijd te spelen hadden in Oudenbosch met vvDSE JO19-1. Ricky, Jeroen en Levy waren prima invallers, die er mede voor zorgde dat vvDSE sterker in de wedstrijd kwamen in de tweede helft. Helaas was er door Levy nog een ingreep nodig voor de goal van Stijn, waarbij de bal door de scheidsrechter op de stip ging. Einduitslag kwam hierdoor op 0-3. Al hoewel er in de tweede helft enkele kansen kwamen voor een goal van vvDSE, had ook Stijn met zijn verdedigers de nodige ballen voor de goal van vvDSE te verwerken. Al met al een spannende partij, waarbij de traktatie vooraf aan de wedstrijd de nederlaag tegen Unitas'30 nog enigszins draaglijk maakte. 

2016-10-05 - Party-Pack JO-9 cup (Nieuws)
+/-

Party-Pack JO-9 cup

 

Ook dit seizoen gaan wij met alle JO-9 kinderen spelen om de Party-Pack JO-9 cup.

Hiertoe gaan wij gedurende het gehele seizoen met alle JO-9 kinderen een 5-tal onderlinge toernooien spelen. Voor deze toernooien wordt gebruikt van 3 x een woensdagtraining, 1 x een zaterdagmorgen in de winterstop en 1 x een vooractiviteit voor een wedstrijd van Zondag 1.

De teams worden steeds wisselend samengesteld waarbij alle teams in een team zijn vertegenwoordigd. Er worden 6 teams geformeerd. Het aantal spelers per team is afhankelijk van het aantal spelers die meedoen. Het streven is er naar om 7 tegen 7 te spelen. Per toernooi spelen alle teams tegen elkaar en worden er dus 5 wedstrijden gespeeld die ieder 15 minuten duren. Een gewonnen wedstrijd levert 3 punten op, een gelijkspel 1 punt, wordt er verloren dan geen punt. Per toernooi wordt steeds per speler opgeteld hoeveel wedstrijdpunten er verdiend zijn. Per toernooi wordt vervolgens het aantal wedstrijdpunten bij elkaar geteld en volgt er een tussenstand die op de website wordt vermeld. Aan het eind van de 5 toernooien komt er een winnaar die dus uit ieder JO-9 team kan komen. Teneinde te voorkomen dat een keer niet kan worden meegedaan en daardoor wedstrijdpunten worden gemist, tellen de wedstrijdpunten van 4 toernooien mee. Indien alle toernooien wordt meegedaan, vervalt het minste resultaat. 

 

De uiteindelijk beste 3 krijgen een prijs en de winnaar daarnaast een wisselbeker. Iedere speler krijgt ook nog een aandenken. 

 

Omdat de toernooien ongeveer 1 ½ uur in beslag nemen dienen de spelers op de woensdagtoernooien uiterlijk om 17.15 uur aanwezig te zijn. De indelingen worden dan bekend gemaakt en kan het om 17.30 uur toernooi beginnen. De aanwezigheidstijden van het zaterdag- en zondagtoernooi volgen nog. Spelers dienen te komen in eigen trainingskleding.  

 

De toernooidatums zijn inmiddels vastgesteld en deze zijn in principe:

 

Woensdag 19 oktober a.s;

Woensdag 23 november a.s;

Zaterdag 14 januari 2017;

Woensdag 8 maart 2017 en

Zondag 9 april 2017.

2016-08-01 - Spelregelwijzigingen (Nieuws)
+/-
Kijk hier voor 'Spelregelwijzigingen voor spelers 2016/2017'